zondag 10 februari 2013

Week 6 2013


Na Apeldoorn een dip in de activiteiten. Maandagavond last van de rug gekregen; ischias achtige  verschijnselen doen de loopacties dalen naar 0. Maandag en dinsdag niet getraind en ook geen training gegeven. Donderdag meteen maar even een bezoekje aan de fysio die e.e.a. onder in de rug probeert wat los te maken. Het knapt wat op, maar het  heeft nog niet over. Vrijdag even proberen een eindje te hardlopen. Dit gaat enigzins. Het wordt niet beter, maar ook niet minder. Zaterdagmorgen een eindje hardlopen met de buren. Dit gaat redelijk goed zodat ik besluit om zondag maar aan de RCC cross in Appelscha deel te nemen. Even praktisch loop ik met de recreanten mee die om 1/2 12 starten. Samen met een paar atleten die ik woensdag's train. Voorbereiding voor hen op de Sallandtrail. I.p.v. 5 rondes van 2km loop ik maar 6. Ik geniet van de mooie loop, de winterse omstandigheden en de sfeer.
Tevreden 11km gemaakt. Na afloop een beetje naweeën in de vorm van last van de rugspieren. Zondag verder rustig aan en de rug herstel geven. Maandag is het al weer aardig over en hoop ik deze week weer wat km's te kunnen maken. Hopelijk deze week weer een duurloop van 30 km te kunnen maken.
We will see.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten