donderdag 16 mei 2013

Rust? of trainen?

Vorig weekend in Zuid-Limburg aardig getraind en de Koning van Spanje trail gelopen.
Morgenavond vrijdag 19.30 uur start de eerste etappe van de Hardloop4daagse in Apeldoorn.
Wat doe je dan zo'n week? Trainen? of juist rust nemen? Herstellen van afgelopen zondag en voorbereiden op het komend weekend.
Ik heb deze week rust genomen. 
Maandagavond geef ik training aan de buren. Voor mezelf is dit meer een hersteltraining. Even de benen wat losmaken; wat oefeningen doen en rustig dribbelen een paar km lekker de  bos om met de buren. Ondertussen lekker kletsen. 
Dinsdag tussen werk en weer training geven door naar de sportmasseur geweest. Even de benen goed onder handen laten nemen om de afvalstoffen af te voeren en de spieren weer wat soepel te laten maken.
Tijdens de training op dinsdagavond alleen even meegelopen met de warming up en de cooling down van de groep.
Woensdag even met een andere trainingsgroep naar een trimloop in Wijnjewoude; de verleiding weerstaan om toch 'even' mee te doen. Gezellig met de atleten praten; velen zijn geïnteresseerd in mijn avonturen tijdens Limburgs Zwaarste en de KvS trail. 
Donderdag druk met van alles en nog wat (wat kost dat werk veel tijd) en alvast alles gepakt voor het komend weekend. Ik ga vrijdag voor het werk nog even naar Den Haag voor een belangrijk overleg. Hopelijk kan ik daar op tijd vertrekken om 's avonds weer op tijd in Apeldoorn te zijn. Moet allemaal weer net lukken. We zijn er klaar voor om dit weekend 100km de gaan hardlopen. Het zal me benieuwen hoe het zal gaan; het belooft in ieder geval weer gezellig te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten