vrijdag 31 mei 2013

kleine update

Even een kleine update.
Het is bijna twee weken geleden dat we startten voor de 100km van de Hardloop4daagse in Apeldoorn.
Tijdens de laatste etappe heb ik last gekregen van de linkerbilspier. Toch iets te veel belast denkt de fysio ;-) (Hoe kan dat dan...) De spier zat in ieder geval goed vast en zorgde er voor dat ik een paar dagen bijna niet eens kon wandelen.
finish tijdloop Hardloop4daagse
Afijn; een poosje rust na al die kilometers kan geen kwaad. Verder van de spieren geen last. Even een paar keer naar de fysiotherapeut om de boel wat los te maken en verder goed oefeningen doen.
Nu na 1,5 week kan ik weer wat joggen. De spier speelt nog wel wat op, maar ik kan weer een eindje hardlopen. Misschien vanavond even meedoen met een lokaal loopje van 10km rondom het Nannewiid bij Oudehaske.

Morgen even een uitstapje naar een andere sport: de survival. In De Knipe bij Heerenveen wordt jaarlijks een survival georganiseerd. Twee jaar geleden met een groep mee gedaan en dit wordt nu een beetje een traditie. Lekker met een aantal van de trainingsgroep met kinderen klimmen, klauteren en door de sloten banjeren.

tijdens de survival in 2011
Ondertussen ben ik nog een beetje aan het nadenken over mijn loopagenda voor de komende twee maanden. Alleen de Veluwezoomtrail op 23 juni staat in de agenda. Verder heb ik nog geen concrete plannen voor de periode tot aan de vakantie. Ik denk dat ik maar rustig aan weer wat ga trainen, lekker wat kilometers maken en genieten tijdens deze trainingen van het mooie Friesland.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten