zondag 3 maart 2013

Week 9 2013


Goh, wat gaat het  goed zeg met het lopen. Afgelopen week al met al eigenlijk probleemloos 100+ km gemaakt. Dinsdag op de baan een goede intervaltraining en donderdag effe een duurloop van 24km. Vrijdag 10km, want ik moest toch de auto bij de garage ophalen. Tijdens deze training 2x2000m op tempo van ongeveer 3'54. Zaterdagmorgen de cross van de vereniging in De Knipe. Dit nadat ik een rondje met de buren ben wezen hardlopen in het bos. De cross in De Knipe ging erg goed. 11,25km in 44'59. Dat is 15 in het uur en dat voor een cross met maisvelden en het passeren van een (droge) sloot. Eigenlijk heel soepel deze cross gelopen.
Zondag samen met Ienskje naar Vorden voor de Kastelenloop. 30km kastelen bekijken. Niet zoveel kastelen gezien, maar het  was er wel mooi. Niet al te snel gelopen daar ik na de finish nog ruim een aantal km'ers wil uitlopen. 30km net onder de 2u18. Daarna naar het 25km punt gelopen om daar samen met Ienskje de laatste 5km (nog een keer) te lopen. Al met al zo 36km gelopen. Nu langzaam verder aan uitbouwen. Eind van de maand de DFW marathon 42km en dan toch maar op naar de 60km van Limburgs zwaarste. Dat zal dan mijn eerste ultraloop worden.
Als het zo goed gaat krijg je daar steeds meer zin aan, al kunnen velen  om me heen dit niet begrijpen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten